ד"ר אודרי קפלן-מסאס, רופאת עיניים מומחית קטרקט וגלאוקומה

ד"ר אודרי קפלן מסאס הינה רופאת עיניים מובילת דעת בתחום הגלאוקומה והקטרקט. בהמשך להכשרתה במרכזים המובילים בעולם (פאריס, ניו יורק) היא מנהלת קריירה של יותר מ- 20 שנים בתל אביב כמנתחת גלאוקומה ,קטרקט ולייזרים.

ד"ר קפלן-מסאס, ניהלה את תחום הגלאוקומה במרכז הרפואי "אסף הרופא" במשך 15 שנים וכיום היא מנהלת את המרכז לקטרקט וגלאוקומה בתל אביב ובהרצליה ואת המרכז החדש לעיניים יבשות.

ד"ר קפלן-מסאס – רופאת עיניים מומחית קטרקט וגלאוקומה:

  • בוגרת אוניברסיטת Pierre and Marie Curie – PARIS בפקולטה לרפואה, צרפת.
  • התמחות ותת התמחות כרופאה מומחית בתחום ניתוחי גלאוקומה ומקטע עיני קדמי בבית החולים "Hotel-Dieu de Paris" בצרפת, ובמרכז ;New York Eye and Ear Infirmary בארצות הברית. בהתמחויות אלה רכשה ניסיון בניתוחים מורכבים.
  • מומחית גלאוקומה במרכז הרפואי Sam Rotherg בבית החולים "שיבא" בתל-השומר.
  • ניהלה את תחום הגלאוקומה ושימשה כמנתחת עיניים בכירה במרכז הרפואי "ברזילי" באשקלון, במכון עיניים "אביב".
  • ניהלה את תחום הגלאוקומה ושימשה כמנתחת עיניים בכירה במרכז הרפואי "אסף הרופא" מ-2002 עד 2016.
  • שימשה כמנהלת רפואית בחברת "אופטונול בע"מ", במסגרתה לקחה חלק בפיתוח טכנולוגיות חדישות.
  • ד"ר קפלן-מסאס יועצת לחברות תרופות מובילות בעולם.
  •     ד"ר קפלן-מסאס התפרסמה בעיתונות ובטלוויזיה בזכות המצאה רפואית בתחום חסימה ורידית ברשתית וכן בזכות היותה חלוצה בשימוש בטכנולוגיות לייזרים חדשות לטיפול בגלאוקומה.
  • ד"ר קפלן הובילה משלחות הומניטריות לויאטנם, סין, לצ'יאפס במקסיקו ולקניה, במהלכם ביצעה בהתנדבות ניתוחים מורכבים לאוכלוסיות חלשות ולימדה רופאים מקומיים על שימוש בטכנולוגיות חדשות לטיפול בגלאוקומה וקטרקט.

      ד״ר קפלן-מסאס במסגרת משלחת הומניטרית לקניה בשנת 2007

ד״ר קפלן -מסאס מלמדת טכניקה ניתוחית חדשנית לגלאוקומה בבוסטון:
ד״ר קפלן מלמדת טכניקה ניתוחית חדשנית לגלאוקומה בבוסטון בשנת 2017

אני מאמין של ד"ר אודרי קפלן-מסאס:

עבור ד"ר קפלן-מסאס טיפול אופטימלי מותאם לכל אחד אינדיווידואלית. הרופאה דוגלת בתקשורת ברורה, בשקיפות וביחס סבלני ואמפתי.  ד"ר קפלן-מסאס הבינה כבר בתחילת דרכה שהסוד לשימור ושיפור הראייה מושג על ידי התעדכנות מתמדת ובחידושים בתחום. גישה זו מוצאת את ביטויה בשיתוף המטופל בבניית תוכנית טיפול אישית. לאחרונה ד"ר קפלן מקדמת את המודעות להתנהלות נכונה על מנת לא רק לרפא מחלות עיניים אלא למנוע אותן מלכתחילה.

לדברי ד"ר קפלן-מסאס: "המענה למטופל שסובלים מליקויי ראייה מחייב הבנה כוללת של עולם המטופל, עולם שלא פעם עובר משבר של ממש בעקבות שינויים גופניים. חוסר האונים שאנו עלולים לחוות בשל מחלה, במיוחד כשמדובר בפגיעה בראייה, בכושר ההתמצאות הבסיסי שלנו, משפיע לא רק על גופנו, אלא גם על רוחנו. אני מחוייבת לפציינט בכל היכולות שלי כדי להביא את הראייה והבריאות שלו למקסימום".

ד"ר קפלן מסאס אודרי – כתבות שפורסמו

דר אודרי קפלן מסאס כתבה מאמרים רבים אשר התפרסמו בכתבי-עת מדעיים במקביל להרצאות רבות שהעבירה ברחבי העולם. היא בין הרופאים הבודדים שהוזמנו ללמד ניתוחים חדשניים בכנס הרשמי השנתי American Society of Cataract and Refractive Surgery. יש לה חלק ניכר בקידום ענף הידע המדעי הקשור בתחום הגלאוקומה בארץ.

ד"ר קפלן גם פרסמה מאמרים המיועדים לקהל הרחב:

ד"ר קפלן מסאס אודרי – סרטונים מהתקשורת

 

 

 

ד"ר אודרי קפלן-מסאס המלצות וחוות דעת ממטופלים

 

תודה לד"ר אודרי קפלן מסאס